maanantai 1. heinäkuuta 2013

Summamutikka Minun kirjani


Olen unohtanut kehua maailman ihanimpia "vauvakirjoja". Meidän kahdella pienimmällä on Oppi&Ilon Summamutikan Minun kirjani, johon saa tallennettua lapsen kaikki tärkeimmät hetket ja kuvat syntymästä 18-vuotispäivään saakka. Niin mahtavat. Olen antaumuksella kirjoitellut ja leikellyt lehtileikkeitä ja liimannut valokuvia. Kirjat on niin ihanat, että tekisi mieli tehdä jälkikäteen isommillekin lapsille samanlaiset, mutta ehkä se on vähän työlästä. Sitä paitsi oma viehätyksensä on Pötin vauvakirjassa, johon olen 19 vuotiaana tulevana äitinä kirjoitellut ajatuksiani vauvanhoidosta ja lastenkasvatuksesta. Koomista tekstiä, mutta silloin niin totena kirjoitettu. Ajattelin tuunata kirjojen kannetkin molemmille pojille oman näköisiksi, niin sitten ne on vielä kivemmat. Kirjassa on paikat myös koulukuville. Suosittelen lämpimästi! Tällaisen vein myös eilisen päivän sankarille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti