tiistai 2. heinäkuuta 2013

Vahva aloitus kesälomakauteen

Käytin tänään Pöttiä hammaslääkärissä. Ensi kerralla lähetän Joukon. Poika on ollut kolme päivää kotona ja olen jo ehtinyt pilata koko hänen elämänsä sekä hampaat.

-No ni. Tosi kiva.
-Mitä?
-No arvaa oliks kivaa?
-Ei varmaankaan. Se oli hammaslääkäri.
-Niin just. Vitsin kiva.
-Siis syytätsä mua nyt tästä?
-Voisit olla vähän huolellisempi.
-Häh?
-Se sano, että mun hampaat on kiiltävät ja puhtaat, mut sitte se paikkas sen yhen reijän.
-Se oli sun eka reikä ikinä. Paljolta oot säästyny.
-Mitä vitsii?
-Niin?
-Joo mennään kotiin ni mä vedän Joken akkuporakoneel sua hampaaseen.
-Voisitsä jotenkin selittää miltä osin tää on nyt mun syytä taas kerran?
-Se sano, että huolellinen hampaidenpesu ehkäisee reikiintymistä.
-Niin?
-Ni oisit voinu enemmän vahtia.
-Ai enemmän kuin et sanon sulle joka ilta ja aamu että pese hampaat.
-Niin.
-Ahaa.
-Ihan kiva äiti kosto elää.
-Upeeta.
-Sun pitää huolehtii mun hyvinvoinnista eikä aiheuttaa mulle tällästä. Kato nyt mä en tunne mun huulta ollenkaan. Kato, kato. Lisäks mulla on surullinen mieli.
-Joo.
-Mennääks kaakaolle?
-Häh?
-Ai eiks mä sun mielestä oo ansainnu kaakaoo?
-Miten sä voit juoda jotain kaakaoo ku sul on toi puudutus?
-Pillil. Äiti tää ei oo ollu sulta nyt vahva alotus tähän kesälomakauteen.
-Onkohan tässä maailmassa mitään mistä sä et syyttäis mua?
-On.
-Mitä muka?
-No esimerkiks se, et Italia hävis rankkareilla Espanjalle. Et sä mun mielest sille tavallaan voinu mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti