torstai 25. heinäkuuta 2013

Värikoordinoimista

Olen ehkä muutamaan kertaan todennut, että inhoan pakkaamista ja olen siinä surkea. Yleensä jätän sen viime tippaan, pakkaan liikaa tavaraa ja unohdan olennaisia, kuten hiusharjan. Olen päättänyt selättää tämän ongelman varaamalla pakkaamiseen tarpeeksi aikaa ja suunnittelemalla hyvin. Eetu on Kuopiossa, joten olen tehnyt hänen huoneensa sängylle ja lattialle erilaisia värikoordinoituja kasoja, jotta pysyn kärryillä siitä mitä olen ottamassa ja mikä sopii mihinkin. Koska leijonan osa vaatteistani on joko mustia, harmaita tai valkoisia ajattelin tavoitella kesäistä ilmettä asusteilla. Helpointa on, jos nekin kaikki sopivat yhteen niin käytännössä kassista voi repäistä mitä tahansa, eikä lopputulos ole ihan hirveä. Saaremaalle on luvattu aurinkoa ja +27 astetta. Tältä näyttää mun keltainen kasa!


2 kommenttia:

  1. Mikä kaunis " kasa " ja etenkin tuo laukku. Mistä se on? Sinulla on hieno " tyylitaju "

    VastaaPoista
  2. Kiitos mukavasta kommentistasi! Laukku on Espanjasta ja se on Carolina Herrera. En ole varma saako Herreraa Suomesta, mutta netistä tilaamalla varmaan ainakin.

    VastaaPoista