keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Täydellinen löytö





Olen opetellut kulutustottumusteni muuttamista harkitsevaisempaan suuntaan. Olen niin herkästi innostuva ihminen, että kaiken pitäisi tapahtua aina heti. Sisustuksessa se on yleensä johtanut siihen, että kun en ole heti löytänyt juuri sitä mitä olen etsinyt, olen hankkinut korvaavan tuotteen. Lopulta oikea on kuitenkin tullut vastaan ja lopputulos on ollut kaksi samaan käyttötarkoitkseen soveltuvaa tavaraa, toinen tyhjänpanttina ja tuplakulut. Olen siis opetellut malttia. Ja nyt minulla on loistava esimerkki siitä, että se kannattaa! Pienten poikien tuuletusikkunan vieressä on seinälle kehystämäni postikortti, jonka sain aikanaan ystävältäni, kun meillä oli huolia. Halusin säästää sen ja olin saanut päähäni, että haluan sen alle pienen hyllyn, jolle saan tönttöjen nimikkokokikset talteen. Etsin vaikka mistä, mutta sopivaa ei löytynyt. Lopulta ajattelin, että teen itse jonkun kivan joskus kun on aikaa. Arvatkaa onko ollut? Perobaan tuli syksyn uutuuksina ihania kirjanmallisia pikkuhyllyjä ja en kestä, se on täydellinen. Ja oli helppo asentaa, sain jopa suoraan sen! Jee jee! Peroban nettikauppaan pääset tästä!




4 kommenttia:

  1. Vähänkö on hieno!! Sopii tosi hyvin tuohon tarkoitukseen ja korttikin on ihana. Maltan tuskin ottaa että esittelet pienten huoneen kokonaan. Palat näyttävät ainakin tosi hyvältä!

    -C-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei paljoa enää puutu, sitten tulee oikea juttu huoneesta :-)

      Poista
  2. Peroba on mahtava paikka, niillä on kaikkea aina vaan vähän, siksi se tuntuu niin spesiaalilta. Aloin heti suunitella omaa "leijuvaa kirjaani".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aika ihana kauppa. Olen itseasissa käynyt siellä yhden kerran ever. Ne mitä olen ostanut, olen löytänyt verkkokaupasta ja toimituskin on ollut aina supernopea.

      Poista