maanantai 25. marraskuuta 2013

Tönttöjen joululahjat TOP 5

Olen tehnyt mielestäni superlöytöjä pukinkonttiin. Alla viisi (äidin mielestä) ihaninta juttua, jotka olen ostanut pikku-ukoille. 

1. Hamin julisteet uusiutuneen lastenhuoneen seinälle. Nämä on niin ihanat!


kuva Ham

2. Langaton mikrofoni Himpulle, oman elämänsä Bobinille (Robin Packalen).

Kuva BR-lelut

3. Twig creativen puinen kamera on myös Himpulle. 

Kuva Twig creative

3. Jouluiset pyjamat molemmille ukkeleille.

Kuva Etsy

4. Näpertelytaivaan kirkkaapunainen pupu on Purrelle.

Kuva Näpertelytaivas

5. Nimikoidut palikkalootat I do industriesiltä on kova juttu. Mahdollisimman vähän käsitelty materiaali ja väritys miellyttää myös äitiä. 

Kuva I do industries


4 kommenttia:

  1. Ihana toi nimikoitava palikkalaatikko! :) Muistaksä kun vuosi sitten ostettiin Aksun kans Jerolle vaan yks lahja...? Saattaa olla ihan vähän lähtenyt lapasesta tänä vuonna! :) :) -Iida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D En ees muistanut! Voi ei! Mä olen tänä vuonna ostanut vähemmän kuin ikinä elämässäni, mutta oon sitäkin enemmän koittanut oikeesti etsiä ja valita tosi kivoja.

      Poista
    2. Niin ja se on ihanaa, kun pojilla on omia toiveita jo. Tai siis sellasia fanituksen kohteita, kuten just Puuha Pete, niin sen ympäriltä on helppo miettiä. Meillä on sekin, että kun lapsilla on yhteinen huone ja tilat on rajalliset, niin ei voi ajatella ostavansa mitään valtavan kokoista ja/tai vaikeasti säilytettävää.

      Poista
    3. Niin ja Jerolla on vielä synttäritkin tässä välissä!! :) :) -Iida ihanaa, nähdää la!!

      Poista