torstai 19. syyskuuta 2013

Siivouspäivä





Tänään olen siivonnut jo viisi tuntia, vaikka kello on kaksitoista. Sisällä ja ulkona. Olen tehnyt myös huimaa kenttätutkimusta ja todennut, että kun vien viisi lelua lastenhuoneeseen kaksi tulee samantien takaisin. Haaveilen sellaisesta arjesta, jossa en jokaisen jalkapalloharjoituksen jälkeen löytäisi palloja sohvalta ja hiekkaisia nappulakenkiä poikien omista huoneista. Olen koukuttunut lahjaksi saamiini Methodin pesuaineisiin. Varsinkin ikkunanpesuspray, joka tuoksuu mintulta on ihanaa. Rauhalassa on valtavat lasiovet sisäänkäynnissä, niitä saisi puunata joka päivä, jos ei yhtään osaisi katsoa sormien läpi. Olen oppinut suurperheen äitinä aika boheemia asennetta. Tavarakasat eivät varsinaisesti häiritse, mutta lika kylläkin. Meillä on 20 neliön eteinen. Sen imurointi neljä kertaa viikossa on pakollista. Toisaalta on helppoa, että suurin osa skeidasta jää yhteen huoneeseen. Ja onhan minulla nämä innokkaat apulaiset. Kun olen valmis Purre tarttuu imurin varteen ja viimeistelee lopputuloksen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti